søndag den 31. oktober 2010

På hovedet

Det kan være lidt hårdt at starte op efter en uges efterårsferie. Men alligevel utroligt hvor hurtigt man er tilbage på arbejdet og igang med "alt" muligt :-)

Og mærkeligt som ens verden kan blive vendt på hovedet, det ene øjeblik skal man noget, det næste ikke, men i stedet noget helt andet!
Jeg skulle have været på hospitalet til en operation (efterfølgende 14 dage hvor jeg ikke måtte arbejde eller bevæge mig synderligt) - alt var planlagt og klar - mine forældre skulle komme denne uge for at hjælpe os, fest på skole kunne vi ikke deltage i,  osv, osv. Så blev operationen aflyst, lægen var blevet syg, og så var alt vendt på hovedet!!!
Jeg er selvfølgelig super ærgerlig, jeg synes at det er ret træls (man er trods alt jyde) at den tid jeg nu har fået tilbudt er den 17 december.
En uge før Juleaften. 14 dage hvor jeg ikke må anstrenge mig...hvordan lyder det med 2 minderårige børn og invitation til juleaften hos os, til hele familien der allerede har sagt at de kommer?
Og ja, jeg kan godt få en tid i Januar, men det kræver at jeg starter forfra med nogle undersøgelser!!! Det forstår jeg ikke!!!
Nu håber jeg at den helbredsforsikring jeg har gennem mit arbejde vil hjælpe mig.
Ja, ok det skal jo nok gå alt sammen :-)

Denne weekend havde vi af gode grunde ikke lavet nogen aftaler. Men så fik jeg startet på at male noget af køkkenet - længe påkrævet. Hvor skønt at komme igang.
Jeg har lavet perler sammen med børnene - til juletræet.
Fik også bagt en lækker chokoladekage, mums... den er der ikke meget tilbage af.


Og så er der også blevet lidt tid til at strikke på Cecilia kjolen - pt. er det en meget lårkort nederdel :-)

Matide laver lektier - mor strikker




2 kommentarer:

  1. Ærgeligt, at de sådan ændre på datoen for din operation og en uge før jul er bestemt IKKE optimalt. Håber at flasker sig for dig :o)
    På den anden side, så har du da udnyttet tiden - den kage ser sørme lækker ud og det lyder som om I har hygget jer rigtig meget - det er jo altid dejligt :D
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Ja, vi har rigtig hygget - og jeg nåede endda at komme med til festen på skolen hvor jeg kunne se min datter optræde i et læse-teater - så "intet er så dårligt at det ikke er godt for noget" :-)

    SvarSlet