torsdag den 21. oktober 2010

Amsterdam II

Jeg skulle til Amsterdam i arbejds øje-med. Den første dag gik med arbejde og den anden (selvbetalt) blev brugt til shopping sammen med en god kollega.

Det kan være lidt svært at beskrive en by efter "kun" to dage. Men mit indtryk var en super hyggelig by med maser af forretninger - som man ikke kender i DK.

Vi boede ret centralt på Hotel Radisson.
Første aften gik vi en lille aftens tur. Fantastisk hyggeligt da forretningerne havde åbent og der var masser af folk i gaderne, på caféer etc.

Har aldrig set så mange cykelister på en gang. Synes jo ellers at vi cykler en del her til lands!

Vi besøgte blomstermarkedet.
Her kunne man købe masser af tulipan løg. Men vi var temmelig usikre på om man overhovedet måtte indføre dem til Danmark. Så vi købte kun nogle i træ :-)
"Ikke-tullipaner" (geoginer)



Næste gang jeg kommer forbi Amsterdam vil jeg ud og besøge Van Gogh museum. Og så må jeg have en kuffert med i baghånden - for vi havde gjort alt for mange indkøb til at det kunne komme med som håndbagage!!!

Puhh...det var hårdt!!! ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar