lørdag den 23. oktober 2010

Filt og heks

Sidste år var jeg på dette tidspunkt på et filte kursus. Her lavede jeg en taske som jeg har brugt lige siden. Den har en rigtig god størrelse.
Jeg synes samtidig at det er dejligt at have noget som er unikt og som jeg selv har lavet.

Min ynglings taske

Jeg ville gerne have være afsted på filte kursus igen i år, men jeg har ikke rigtig kunne finde tiden til det. 
Da jeg sidst år blev så begejstret for at filte, købte jeg dengang uld til, at jeg kunne lave mig et par futter. Det blev bare aldrig til noget.
Lækker lækker uld
Mine nye dejlige futter - dejlige varme her til vinter.
Men i går var tiden til det. 


Jeg fik lavet de dejligste futter i denne smukke forårs-grønne farve. 
Jeg tænker at jeg vil pynte dem - men har ikke rigtig fundet ud af med hvad og hvordan - tænke - tænke - tænke...






En heks - vist af de glade ;o)

Og mens jeg stadig tænker, måtte jeg lige have en 
Halloween hekse dragt på plads.











Matilde skal til Halloween fest på skolen og vil gerne være heks. Jeg havde noget sort velour liggende, perfekt til sådan en kjole. 
Matilde fandt selv på det blå bånd...hmmm...sidder vist lidt skævt...men pigen er glad og så må morens "perfektionisme" vige. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar