onsdag den 6. oktober 2010

Ohh du dejlige forgangne sommer

Jeg har lige lagt sidste hånd på den foto-bog som jeg har lavet til mine forældre, med sommerens billeder og de fantastiske dejlige dage vi havde sammen.
Nu skal den bare bestilles, så de kan få den næste gang de kommer på besøg. Det ved jeg at de snart gør :-) De kommer nemlig og hjælper os, da jeg sidste på måneden skal have lavet et lille indgreb og bl.a. ikke må køre bil mindst en uge og ikke må arbejde i 14 dage.

Ved gennemgang af bogen, blev jeg helt bjergtaget af de skønne billeder og alle de dejlige og sjove minder som de frembringer.

Cirkeline døser

Jordbær-børn


Fantastisk hyldeblomst lagkage
Tur i Zoo - Turen planlægges

En kittekat bliver til.

Der plukkes hindbær

Lækre søde og dejlige hindbær
Hjemmelavet hindbærsnitter med hjemmelavet hindbærmarmelade - så er det sommer :-)

3 kommentarer:

  1. Dejlige billeder....jeg glæder mig allerede til det bliver sommer igen - bare af at kigge på dine billeder ;o)

    SvarSlet
  2. Fantastiske billeder du har taget, bliver bare en lille smule vemodig når man tænker på at sommeren er over for i år og alt nu bliver mørkt og koldt !!
    Dejlig blog du har lavet her må jeg vist følge med
    God dag.

    SvarSlet
  3. Tak :-) ja jeg synes som sagt også selv at billederne er dejlige. Selv om det har været en dejlig sommer - jeg var i hvert tilfælde heldig at have ferie i den gode og solrige periode - så er der nu også noget dejligt ved efteråret med det varme farver, varme trøjer, stearinlys strikke-læse hygge :-)
    Også en rigtig dejlig dag til jer begge.

    SvarSlet