fredag den 15. oktober 2010

Amsterdam

Tænk så sad man lige her midt i Amsterdam!
Har en dag til sight seeing - hvad skal man dog vælge?
Jeg var lige ude og kigge lidt på aftenlivet i går. Her herskede næsten sydlandsk stemning. Måske var det, det lidt lunere klima, måske var det fordi forretningerne havde åbent til kl....meget sent. Kan ské det er en kombination.
Hyggeligt var det i hvert tilfælde. Folk overalt, på cafeer, på gaden i forretningerne etc.
Jeg glæder mig til at gå på opdagelse i dag :-)

Billdet herover er fra http://www.tours-tickets.com/ Jeg har ikke adgange til at uploade mine billeder på denne computer. Det må vente til efter næste uge.

3 kommentarer:

  1. Hvor herligt kan godt forstå du nyder det, bliver spændende at se dine egne foto`s og om din shoppingtur bringer lidt med hjem.
    Jeg har aldrig været i Amsterdam, men det er helt sikkert et sted jeg en gang skal opleve.

    Rigtig god fornøjelse :)

    SvarSlet
  2. Jeg må sige det samme - Amsterdam vil jeg også gerne opleve :-) Jeg elsker når alt har åbent om aftenen og det vrimler med liv - ikke noget, vi har været så forvænte med i DK, men det kommer måske.

    Rigtig god fornøjelse :-)

    SvarSlet
  3. Vel hjemme i det danske igen :-)
    Amsterdam er en fantastisk hyggelig by, den kan jeg kun varmt anbefale. Super søde mennesker. Dejlige forretninger - her kan man finde ting som man ikke lige kan få i lille Danmark. Her må jeg ned igen...med penge på lommen - for de fik let ben at gå på.
    Ja, det ville være rart at forretningerne havde åbent til lidt mere en kl. 17.30-18.00
    Og ja, billeder kommer. Jeg må se om jeg får tid i morgen ellers bliver det om en uge - vi tager til Sverige på efterårsferie i morgen...om jeg glæder mig YEP :-)

    SvarSlet