fredag den 5. november 2010

Tideligt oppe

Uhhh... det er længe siden at jeg har været SÅ tideligt oppe. Kl. 4 i morges stod jeg op for at pynte kager til min store pige. Hun fylder 7 i morgen og havde ønsket at dele muffins ud nede i skolen.

Da jeg var ALT for træt i går aftes, gik jeg tideligt i seng, for så at stå meget tideligt op her til morgen. Det var faktisk ret hyggeligt :-)

Opskriften fandt jeg på Maduniverset. Jeg lavede dobbelt portion tilføjede lidt hakket hvid chokolade og fik 25 fine cupcakes ud af det. Dem pyntede jeg med glasur, pynt etc.
Og hvor var jeg heldig, der var én tilbage til mig da jeg kom hjem fra arbejde :-) Og den cupcake opskrift kan godt anbefales. De var super lækre også her dagen efter.

Nå men jeg må hellere komme ud i køkkenet igen. Hele familien kommer i morgen Lørdag til boller, kakao og kage. Så jeg skal liiiiige have forberedt et par småting.

2 kommentarer:

  1. KLOKKEN 4????? Det var sørme tidligt!!!! Men resultatet er da også blevet aldeles perfekt! De må have gjort lykke i skolen. De ser så lækre og indbydende ud, at man næsten kan dufte dem gennem skærmen :D
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Ja, kl. 4. Jeg står normalt op kl. 5 så det var "bare" en time tidligere ;-)
    Børnene syntes de var super flotte :-) De er så dejlige de børn :-) Jeg var jo så heldig at min datter havde gemt én til mig og den smagte rigtig godt. Jeg er pt. i gang med at bage dem igen bare med mørk chokolade i uhmmm....

    SvarSlet