onsdag den 1. december 2010

Tiden flyver afsted

Hold da op hvor tiden bare flyver afsted. Tænk sig at jeg ikke har være inde på min blog og skrive noget siden den 5 November!!! Det er jo tæt på en hel måned siden!!!
Ja, sådan kan det gå når man er optaget af mand, børn, fuldtidsarbejde og meget andet...
Og hvad er der så sket i mellemtiden?
Min datter er blevet 7 år. Det er både dejligt og trist. Dejligt fordi hun er sådan en skøn pige som kan så mange ting selv...og det er sjovt nok også det, som er det triste...for jeg kan jo godt se hvor det bære hen...snøft...  Ja, og så alligevel :-) I ved nok hvad jeg mener.

Midt i November var jeg inde og ose lidt i Køge og var bland andet inde i Vitrinen en af mine favorit butikker i byen. "Kom til" at tyv-starte lidt på julen, og købe disse Tre Vise Mænd.  Er de ikke flotte :-)



Jeg er blevet opereret...jubiii...så er det overstået.
Jeg var godt nok nervøs. Men jeg må sige at det gik SÅ fint, alt forløb som det skulle og jeg kom hjem næste dag.
Lidt speciel hjemtur, for det var meningen at jeg skulle have været hentet på hospitalet, som lå i den anden ende af sjælland end der hvor vi bor. Det endte med at jeg tog toget, da det var mere sikkert end at køre bil. Togene jeg skulle med passede sammen og jeg havde en dejlig tur hjem :-)
Nu går jeg og rekreere herhjemme. Og det er jo helt fantastisk med det snevejr vi har. Der er intet som masser af sne...når man altså ikke SKAL ud i det ;0)
Mine forældre har være hos os i en uge og hjælpe os, da jeg ikke har måtte lave noget andet end at tuller lidt rundt. KÆMPE TAK til dem. Det har bare gjort alting MEGET nemmere.
Så for mit vedkommende har den stået på strik og ugebladskiggeri (mutti havde en stor pose med gamle blade med, skønt).
Nu varer det ikke længe inden min Cecilia vest er færdig...hvor jeg glæder mig :-)

Vinter steming fra haven (da jeg ikke har været længere væk fra matriklen!!!)

Skal man begive sig derud eller bare blive her???

Haven pakket ind i sne

Nåede aldrig at springe ud!

Cirkeline æææælsker sne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar