mandag den 6. december 2010

Hygge-dag

Hygge-dag det synes jeg nu vi har næsten hver dag. Den eneste forskel er vel at det variere i længde.
Børnene er små-sløje. Og jeg synes også jeg selv har en snert af ondt i hovedet... Håber jeg bliver frisk til i morgen hvor jeg skal tilbage på arbejde efter 14 dage hjemme. Phuu det bliver nok lidt hårdt at skulle op kl. 5 når man nu har vænnet sig til klokken hen ved 7.

Cecilia vesten er færdig. Jeg fik lavet den færdig så jeg kunne nå at havde den på til min nieces fødselsdag som blev holdt i weekenden. Den er fantastisk og fik også dejlige kommentar med på vejen.
Jeg tror dog at næste gange jeg skal lave den (og det bliver jeg nød til - vil gerne have den i flere farver) vil jeg gå et halvt nr. op i pind eller strikke en str M. Men den er super lækker. Og jeg er vildt glad for farven.





2 kommentarer:

  1. Hvor er Cecilia blevet flot, og hvor den klæ´r dig godt kan godt forstå hvis den skal gentages i andre farver.

    Håber da ikke din hovedpine er blevet til mere alvorlige skavanker ;))

    SvarSlet
  2. Nej, heldigvis er hovedpinen forsvundet og der er ikke stødt andet til :-) Det var faktisk også hel rart at komme tilbage på arbejde igen :-)

    SvarSlet