torsdag den 9. december 2010

Overraskelse

Ihhh...jeg fik min fødselsdagsgave på forskud. Lige hvad jeg havde ønsket mig. En Empire Rød Kitchen Aid. Har fundet ud af at jeg ikke kan leve uden, og den er allerede prøvet af. Den er helt perfekt. Har afprøvet den til at lave Citronspecier (opskrift fra "Det søde liv") og en vanillekranse. Det klarede den som en mis. Jeg har simpelthen ikke kræfter og tålmodighed til at samle denne slags dej.
Begge deje ligger nu på køl og "trækker". På Lørdag skal det blive spændende og smage.
Så fremover ser det lyst ud for tærter i vores hjem :-)




Og så havde vi besøg af rejse nissen. Den havde det lidt skidt for den var gået op i limningen...eller filten hedder det vist. Jeg fandt et stykke matchende stof frem og fik repareret kræet. Nu er han glad igen.



Efter lapningen var der tid til en kop the og et kig i det nyligt indkøbt Strikke Magasin. Mon ikke jeg lige fandt at der var en lækker blues/kjole jeg gerne vil eje :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar