onsdag den 8. december 2010

Pandekager

Børnene ser "Sebastians jul" hver aften kl. 17.30 her i December. Og i går lavede han pandekager, hvilket fik mine 2 søde børn til at plage om pandekager. Og joooo der skal måske ikke så meget overtalelse til når det drejer sig om pande kager.
Så jeg lovede at det kunne vi (læs: jeg) lave i dag. MUMS de smager altså godt 

Her er min opskrift:


3 æg
4 dl mælk
200 g hvedemel
1 tsk god vanille sukker eller kornene fra en halv stang vanille
1-2 spsk. sukker
1/2 tsk. kardemomme
1 knivspids salt


Blend det hele sammen i en blender, steg på en varm pande i lidt margarine. Hold dem evt. varme i en ovn på 100 grader.
Vi spiser dem med hhv. hjemmelavet hindbær marmelade - flødeskum - sukker - i diverse kombinationer alt efter hvem man er. 


Bon appetit.


Om jeg skal se "Det søde liv - JUL" i aften? YEP det skal jeg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar