fredag den 17. september 2010

Skyde en hvid pil efter...

Trist at skulle gå en ellers dejlig weekend i møde med ondt i halsen. Måtte desværre blive hjemme fra arbejde i dag, for det gør bare så ondt. Man kan blive helt trist over at man ikke har feber og kan få konstateret en halsbetændelse, for så kunne man da gøre noget ved det! Men jeg må bare vente, og så går det forhåbentligt snart over - heldigvis findes der smertestillende.

Jeg havde ellers glædet mig til at skulle påbegynde en taske til min skønne datter der er startet til ridning.
Forleden da jeg skulle på café med en veninde, fandt jeg, i den planlagte ventetid inden vi skulle mødes, noget stof med det flotteste heste print i en lækker stof (patchwork) butik i Lyngby.
 


Det skal være til ridetøj, ridehjelm etc.
Forhåbenligt bliver jeg snart frisk.


Jeg er blevet færdig med at strikke mit krysantemum tørklæde fra "Sommerfuglen" og det er super dejligt, har nogle flotte farver og passer til utrolig meget og så er det oven i købet super nemt. 


Benjamins røde garn er blevet overdraget til mig - ikke overraskende - og er nu ved at blive lavet om til en halsedisse. Vi diskutere dog ind imellem om han skal have lov til at strikke videre - jeg ved at det bliver mig der kommer til at starte forfra hver gang. Jeg har overtalt ham til lige at vente et års tid mere - så kan vi prøve strikke-træningen igen. Matilde hun forsætter - langsomt men sikkert. Det bliver til ca. en pind om ugen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar