søndag den 19. september 2010

Morgenstund har guld i mund

Hvilken dejlig morgen. Blev vækket lidt før end ønsket, men af dejlige kram fra en lille frisk dreng som syntes at mor skulle op.
Jeg var kommet lidt sent i seng. Havde været i Blockbuster og leje "Parterapi" som desværre ikke var så sjov som forventet. Men jeg synes nu ikke at tiden var spildt - Nikolaj Lie Kaas, Sidse Babett Knudsen og Søren Pilmark spiller altså godt. Og så fik jeg Benjamins halsedisse strikket  færdig - mangler kun at sy trådene. Nu håber jeg bare at han kan få den over hovedet!

Inden jeg gik i seng fik jeg lagt dej op så vi, børnene og jeg, kunne få frisk bagte boller til morgen mad. Æble-kanel boller. Uhmmm... de blev gode :-)

Og så fik jeg også prøvet vores saftpresser for første gang. Vi har også "kun" haft den i snart 2 måneder!
Med børnenes hjælp gik det. Hvad skulle man dog gøre uden dem :-)
Mums, lækker frisk presset æble-pære saft, frisk bagte boller og varm the.

Skøn morgen og solen skinner. Haven stadig fyldt med blomster. Børnene leger sammen i stuen. Ondt i halsen på retur.




Gad vide om Michael har det på samme måde? Han var til rødvins aften i går sammen med nogle venner. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar