mandag den 15. oktober 2012

Hvad er bedre end at bruge denne dejlige, regnfulde og kolde efterårsdag på end at være kreativ. I dag vil jeg gå i gang med at sy en puf. En gave til min mand - én han skal have stående inde på klinikken, hvor jeg er sikker på at den vil være nok så hygsom. Den har ligget på ventelisten længe. Det er en puf som er magen til i den jeg allerede har syet til vores hjem.
Puffen er et Amy Butler design som hedder Honey bun pouf. Og stoffet er også fra Amy Butler. Super lækre farver og kvalitet.


What is better than using this lovely, rainy and cold autumn day to be creative. Today I will start to sew a pouf. A gift to my husband - one he can have at his clinic, where I am sure it will be very cosy. It has been on my waiting list for a long  long time. It is a pouf which is similar to the one I have already made ​​to our home.
The pouf is an Amy Butler design called Honey bun pouf. And the fabric is from Amy Butler as well. Super delicious colors and quality.


Puffen som jeg har lavet her hjem til er både faldet i børnenes og dyrenes smag og hvor er bare dejligt når de ting man laver bliver brugt :-)
Den kan vist godt trænge til at blive fyldt lidt mere - det må jeg gøre når jeg kommer så langt med "herre" puffen.

Both the children and the animals (a cat and a dog) loves the pouf that I have made for our home and is'nt it just nice when the things you are creating are being used :-) 
I guess it needs to be filled up a little more - I must do so when I am that far with the "master" pouf.


Denne nye puf skal være i det samme slags stof over det hele. Jeg er spændt på hvordan det kommer til at tage sig ud.

This new pouf I will sew in the same fabric all over. I am curious how it will look like when I am done.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar