lørdag den 13. oktober 2012

Efterårsferie jubiii.... endelig den kom som kaldet. Jeg har virkelig brug for at...HAVE FERIE.
For hvad der synes en evighed siden kom min mand til skade - han var lige startet op til badminton, det var anden gang han var afsted og det var så sidste gang! I hvert tilfælde i denne sæson, for hans akillessene var sprunget, øv, øv, øv...
Dvs. at jeg har skullet tage mig af alt og jeg mener alt...det er godt nok hårdt...hatten af for enlige mødre/fædre som er det på fuld tid.

Nå men hvad er bedre end at starte med en portion hjemmelavet æblegrød, med nyplukkede æbler fra haven?
Opskriften, tja... den var bare ud af hovedet...men hvor svært kan det være, man smager sig bare frem. 5-6 æbler i tern, rørsukker og en halv vanille stang.
Spises lun med et pisket fløde og det nyeste ROWAN katalog til :-)


Autumn holiday jubiii .... Finally, it came just as called. I really need to ... HAVE HOLIDAY.
For what seems an eternity ago, my husband was hurt - he had just started up for badminton, it was the second time he went but it was also the last time! At least for this seasons because his Achilles tendon was skipped... arh...
This means that I take care of everything and I mean everything ... it's very hard ... I do not envy fulltime single mothers / fathers.

Well, is there a better to start my Autumn holiday with a portion of homemade apple pie, with freshly picked apples from the garden?
The recipe, well ... it was just out of my head ... but how hard can it be, tasting my way to the perfect mouthfull. 5-6 apples cut into small pieces, cane sugar and half a vanilla bar.
Eaten warm with whipped cream and the latest ROWAN catalog wiiiih:-)



 ROWAN 52 - jeg synes der er fantastisk mange dejlige opskrifter i.
Jeg har specielt forelsket mig i denne smukke cardigan lavet med Faire Isle strik. Den må jeg ud og købe garn til...liiiige så snart jeg har strikket Benjamins Sømandstrøje, min Cecilia kjole og min Nostalgi cardigan færdig. Så hvad laver jeg her!!!


ROWAN 52 - seems there are great many wonderful recipes.
I have fallen in love with this beautiful cardigan made ​​with Fair Isle knit. I need to go out and I buy yarn for it ...juuust as soon as I have finished Benjamin´s sailor shirt, my Cecilia dress and my Nostalgia cardigan. So what am I doing here!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar